søndag den 31. maj 2015

Første ting til baby er røget igennem maskinen

Det er ikke kreativitet min krop emmer mest af for tiden, men listen med ting jeg gerne vil lave til baby, er jo alenlang! Så i mandags, da vi havde helligdag, fik jeg et par skønne krea veninder på besøg til en hyggelig sydate. Jeg havde i forvejen klippet en god stak, så det skulle "kun" syes sammen. Ja kun og kun, for selvfølgelig drillede maskinen en del. Men igennem kom det, og jeg gjorde det sidste færdig inden sengetid.


3 par bukser i str 50/56


3 par bukser i str 56/62


5 savlesmække, hvoraf en er i bandana stil


I morgen drager jeg til Berlin i 5 dage. Studietur med klassen. Imens kan I jo snildt shoppe løs i Haligraph shoppen på etsy. Der er fyldt med lækre sager, og udvalget vokser og vokser! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar