søndag den 3. maj 2015

Forår i haven

Disse dage bliver brugt i haven. Vi har ukrudt i stride strømme og virkelig mange drømme med haven. I går fik jeg luget bag komposten. Ikke lige det fedeste sted, men tror naboerne sætter pris på at jeg har mine skvalderkål under kontrol ;-) Min skønne mand, fik taget et ordenligt stykke af hækken. Den havde sneget sig en meters penge ind i haven og nåede helt ud til komposten. 

I dag har jeg (indtil videre) fået luget bag drivhuset, samt inde i drivhuset. Jeg ønsker mig fliser inde i drivhuset, men skal lige have fat i nogle fliser og overtalt min bror om hjælp ;-) Inde i deivhuset fandt jeg en lille hindbær. Den har selv plantet sig. Sikke hyggeligt! 



2 kommentarer:

  1. Så er det for alvor forår. Jeg er sikker på, at hækken bliver super god og grøn der hvor den er blevet studset.

    SvarSlet