torsdag den 5. februar 2015

En Raunsborg affære

Mit "forhold" til Jim Lyngvild, startede egentlig som mange af mine venskaber. Jeg synes han var pisse irriterende, og gik i noget grimt tøj. Men så begyndte han at vokse på mig. Pludselig tog jeg mig selv i at følge ham på facebook, og faktisk være enig i mange af hans holdninger. Så begyndte han at poste en masse om nogle nye produkter han ville lave, og jeg tænkte straks på alle de fesne kendis produkter der er lavet gennem tiden. Hvem har ikke ejet en Naomi Campbell parfume måske?
Længe læste jeg om hans serie, og flere og flere begyndte at skamrose, især håndcremen.

Vi spoler tiden hen til før jul 2014. Jeg går i salling, og ser en tester på håndcremen. Jeg tænker at nu må jeg for pokker prøve den omtalte creme. Jeg klemmer en klat ud i hånden og smører den ind i huden. Jeg var bestemt ikke fan af duften, men følelsen fra cremen er jeg straks vild med. Så vild, at den med det samme røg på ønskelisten.

Juleaften pakker jeg en lækker håndcreme ud, og den prøves straks. Allerede nu, er jeg blevet mere og mere vild med duften. Måske jeg bare er begyndt at fatte Raunsborgs koncept? Eneste minus ved min julegave, er at låget er gået i stykker allerede ved modtagelse, så det er lidt træls at åbne og lukke. Design, duft og konsistens er der ikke en finger at sætte på.

I julen fik jeg også hele 3 matas gavekort. Det sker tit at jeg får gavekort i gaver, og jeg er efterhånden blevet god til at planlægge, undersøge og vurdere hvad disse skal bruges på. Først havde jeg sat min kærlighed på en Dior parfume, men efter en del research, faldt mine valg på Raunsborg produkter.

Jeg tog i matas, og til mit held, havde de udsalg på julens rester = Raunsborg gaveæsker til billige penge. Yay! Nu husker jeg ikke sammensætningerne, men jeg købte 2 æsker, og endte med en ansigtscreme, en bodylotion, ansigtsvask og en håndcreme. Min kære mand var med, og i samme ombæring, kunne jeg lige sprøjte Raunsborgs nye herreduft på ham, så jeg kunne dufte hvordan den var på ham. Igen, var jeg ikke umiddelbart fan, men det blev bedre i løbet af dagen, og manden var VILD med den! Da vi kom hjem, måtte jeg  straks i bad, så jeg kunne prøve alle mine nye ting.

Efter en uges tid, stod jeg igen i matas, med julens sidste gavekort. Det blev brugt på Raunsborgs parfume Nordic Snowdrop. Den er røget direkte ind på min førsteplads. Men det tror jeg jeg vil lave et helt andet indlæg om, og det findes HER

Jeg synes Jim har lavet noget helt fantastisk og unikt med Raunsborg. Som "gammel" kosmetolog, elsker jeg det enkle. Én slags creme, uanset hud, én serie, én (awesome) fornemmelse ved brug. Skulle jeg give stjerner, ville jeg give 9,5 stjerner ud af 10. Den halve ryger af ved de par emballager der er gået i stykker enten før brug, eller kort tid efter ibrugtagning.



Og for en god ordens skyld, vil jeg lige påpege at dette indlæg (desværre) ikke er sponsoreret af Raunsborg :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med al opmærksomhed omkring dette indlæg. Det er fuldt ud fortjent. Du skriver dejligt let og levende.

    SvarSlet
  2. Tillykke med al opmærksomhed omkring dette indlæg. Det er fuldt ud fortjent. Du skriver dejligt let og levende.

    SvarSlet