tirsdag den 9. december 2014

Hue til manden


Hjemme hos os, har vi i år valgt at give hinanden adventsgaver. Hvis man ser bort fra at jeg første søndag i advent fik min rigtige julegave, og anden søndag i advent ikke fik noget.
Min mand derimod har været smadder heldig. Første søndag fik han 2 paletknive og anden søndag fik han en strikket hue. Selvfølgelig strikket af mig. Jeg valgte noget billig polyakryl garn fra Kvickly, og selvom det er akryl, er det super lækkert synes jeg! 
Mønsteret er et gratis mønster fra ravelry.com. Det hedder Rib-A-Roni designet af Jane Tanner.
Den var super nem at strikke. Jeg strikkede den på 4 dage og kun når manden ikke var hjemme. Da den var færdig, blev den selvfølgelig pakket ind og lagt under vores lille advent træ.

Jeg har lovet at se om jeg kan oversætte opskriften fra engelsk til dansk, så den kommer på et tidspunkt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar