mandag den 25. august 2014

3 gange sengetøj

Jeg har lavet en aftale. Dels med mig selv, men også med en masse andre krea personer, om at der resten af året, kun må bruges materialer fra lager. Mangler man noget for at kunne gøre et projekt færdig, må man til nøds købe dette.
Denne aftale er lavet, dels fordi jeg efterhånden har en masse, især stof, der bare er indkøbt som burde bruges inden nyt købes, og for at spare lidt på pengene. 
Jeg åbnede skabet i går, og opdagede at flere af mine stoffer er indkøbt "til når jeg engang får en baby". Jeg var ved at lukke skabet igen, indtil det slog mig; hvorfor er det liiige at jeg først må sy i det når jeg skal have en baby? Jeg VED jo hvad der skal laves af stoffet, så hvorfor ikke strege dem på listen nu, i stedet for når jeg kommer i lykkelige omstændigheder. 
Det blev til 3 sæt "plain" sæt sengetøj. Uden dikkedarer, og passer til begge køn.


Billede 1: Blå/hvid sengetøj med blå blomster


Billede 2: Nærbillede af de blå blomster


Billede 3: Hvid sengetøj med brune blomster


Billede 4: Nærbillede af de brune blomster på hvid baggrund


Billede 5: Grøn/hvid sengetøj med græs motiv


Billede 6: Nærbillede af nogen af de mange fine detaljer i stoffet


Billede 7: Nærbillede af nogen af de mange fine detaljer i stoffet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar