onsdag den 25. april 2012

Dåsetabs

Jeg startede for et par år siden med at samle på dåsetabs. For jeg ville lave en taske med sådan nogen.
Men problemet er bare at jeg ikke kan hækle (endnu) og man får flest af de almindelige "sølv" farvede, og jeg er altså ikke en sølv pige ;-)


Så nu går den evige kamp i at samle alle dem der har en mærkelig farve, som fx. grøn, rød, orange osv. Så hvis du er en der drikker mange heineken dåseøl (de har nemlig grønne tabs) eller rigtig mange cult colaer (de har nemlig røde tabs), må du rigtig gerne samle dem til mig. Også gerne andre underlige farver. Så længe det ikke er "guld" og "sølv". Jeg bytter gerne med nogle sølv (disse er gemt til at øve med ;-) ) Og betaler gerne for porto også.


Man kan også være heldig, som jeg, at finde en billig energi drik i kvisckly til 2 kr med grønne tabs. Der blev købt et par stykker ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har vist lige købt nogle med sorte tabs, skal jeg gemme dem (energidrik fra Rema1000) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det må du gerne! (Nu sidder jeg jo og håber på du er storforbruger af dem så ;) )

      Slet
    2. Altså jeg er ikke stor forbruger, men engang i mellem skal manden arbejde sent og så drikker han energidrikke. Så skal nok huske på dig.

      Slet